Laatst gewijzigd: 1 oktober 2018
Indien Leverancier bij de uitvoering van de Overeenkomst ten behoeve van Opdrachtgever Persoonsgegevens verwerkt, zijn in aanvulling op de Algemene Voorwaarden de onderstaande voorwaarden van toepassing.
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Jouw privacy is voor Cloud Provider B.V. van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de relevante wet- en regelgeving over privacy, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (verder: AVG). Dit betekent dat wij:
Als je vragen hebt of wilt weten wat we precies van jou bijhouden, neem dan contact op met Cloud Provider B.V.
Bij bepaalde onderdelen van ons bedrijf moet je je eerst registreren. Je moet dan informatie over jezelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een account, waarop je kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Deze hebben wij nodig vanwege het contract dat we met je sluiten. Wij bewaren deze informatie tot jouw bestelling is afgerond. Bepaalde klantgegevens bewaren wij langer in verband met de wettelijke fiscale bewaarplicht.
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het afhandelen van de bestellingen werken wij samen met:
Wij hebben een nieuwsbrief en je wordt automatisch toegevoegd aan de lijst van abonnees. In de nieuwsbrief lees je nieuwtjes, tips en informatie over onze producten en diensten. Hiervoor gebruiken wij jouw:
De nieuwsbrief wordt maandelijks per mail verstuurd. De inhoud van de nieuwsbrief bevat onder andere de volgende:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het afhandelen van de nieuwsbrieven werken wij samen met:
Met ons portaal krijg je toegang tot een beheeromgeving waar je zelf dingen kunt instellen, opgeven en wijzigen voor het bedrijf. Wij houden bij wat je gedaan hebt en wanneer, zodat daar bewijs van is. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Met het contact- of aanvraagformulier, de online chatfunctie en via telefoon en e-mail kun je ons vragen stellen of aanvragen doen. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het afhandelen van de aanvragen en gestelde vragen werken wij samen met:
Indien je een domeinnaam bij ons aanvraagt, moeten bepaalde persoonsgegevens worden gedeeld met de uitgevende instantie. Anders is registratie van een domeinnaam niet mogelijk. Jouw persoonsgegevens worden door de uitgevende instantie opgeslagen en daarnaast in beperkte mate ook gepubliceerd in een publiek toegankelijke whois-database, waarin alle geregisistreerde domeinnamen met hun houdergegevens staan opgeslagen. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het aanbieden van domeinregistratie werken wij samen met:
Indien je onze dienstverlening gebruikt voor de hosting van websites of applicaties, dan bewaren we de data van jouw websites of applicaties op onze servers in een datacenter in Nederland. Ook maken we back-ups van deze opgeslagen data naar externe servers in datacenters in Nederland en Duitsland. Verder houden we in serverlogs bij welke gebruikers jouw website of applicatie bezoeken, wanneer je inlogt op de hostingdienst, en wanneer je bestanden uploadt naar en downloadt van de hostingdienst om eventuele problemen te kunnen oplossen. Hiervoor gebruiken wij van zowel jou als de gebruikers die jouw website of applicatie bezoeken:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het aanbieden van hosting werken wij samen met:
Indien je onze VPS hostingdienst gebruikt, dan bewaren we de data op je VPS op onze servers in het door jou gekozen datacenter. Optioneel maken we back-ups van deze opgeslagen data naar externe servers in hetzelfde datacenter. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het aanbieden van hosting werken wij samen met:
Indien je onze dienstverlening gebruikt voor e-mail, dan bewaren we jouw e-mail op onze servers in een datacenter in Nederland. Ook maken we back-ups van deze opgeslagen e-mail naar externe servers in datacenters in Nederland en Duitsland. Verder houden we in serverlogs bij wanneer je inlogt op de e-maildienst en welke e-mail er wordt ontvangen en verzonden, om eventuele problemen te kunnen oplossen. Hiervoor gebruiken wij van zowel jou als de partijen waar je e-mail naar verstuurt en van ontvangt:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het aanbieden van e-mail werken wij samen met:
Indien je onze e-mailmarketingdienst gebruikt voor het versturen van nieuwsbrieven en transactionele e-mail, dan worden jouw contactlijsten met e-mailadressen opgeslagen op onze servers in een datacenter in Frankrijk. Verder houden we in serverlogs bij welke e-mail er wordt verzonden en geopend, om eventuele problemen te kunnen oplossen. Hiervoor gebruiken wij van zowel jou als de partijen waar je e-mail naar verstuurt:
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die jouw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met deze bedrijven hebben we een verwerkersovereenkomst gesloten. Voor het aanbieden van e-mailmarketing werken wij samen met:
Voor de uitvoering van onze VPN dienst houden wij geen logs bij van je IP adres, toegewezen VPN server, tijdstippen van je VPN sessies, je bezochte websites, en DNS verzoeken. Dit betekent dat:
Elke keer als je onze website bezoekt of onze diensten gebruikt, dan bewaren wij in zogenaamde serverlogs automatisch enkele gegevens over je verbinding met onze servers met uitzondering voor onze VPN dienst. De gegevens in deze logs gebruiken we om fouten in onze systemen te vinden en op te lossen, en om personen op te sporen die onze servers in gevaar brengen om hier vervolgens maatregelen tegen te treffen. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Als je bij ons solliciteert op een vacature of stageplaats, dan willen we graag weten of je geschikt bent voor de functie. Dit checken we aan de hand van je CV, motivatiebrief, portfolio en/of ingezonden sollicitatieopdracht. Hiervoor gebruiken wij jouw:
Wij willen jou graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij:
Wij geven je persoonsgegevens alleen aan andere bedrijven of instellingen als dat nodig is voor onze dienstverlening of als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).
Wij houden statistieken bij over het gebruik van onze diensten.
Onze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine bestandjes waar we informatie in kunnen opslaan zodat je die niet steeds hoeft in te vullen. Maar we kunnen er ook mee zien dat je ons weer bezoekt.
Je kunt via je browser het plaatsen van cookies uitschakelen, maar sommige dingen van onze website werken dan niet goed meer.
Met andere bedrijven die cookies plaatsen hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies. Toch hebben wij geen volledige controle op wat zij zelf met de cookies doen. Lees dus ook hun privacyverklaringen.
Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze website en diensten gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Daarin staan strikte afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Wij laten Google de IP-adressen anonimiseren.
Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Je kunt in ons apart beveiligingsbeleid lezen hoe wij jouw privacy beschermen. Deze is te vinden op: https://www.vpnapp.nl/voorwaarden.
Wanneer ons bedrijf wijzigt, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen aan je door te geven.
Als je vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van jou hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.
Je hebt de volgende rechten:
Wij zullen in principe binnen een maand aan jouw verzoek voldoen. Deze termijn kan echter worden verlengd om redenen die verband houden met de specifieke rechten van betrokkenen of de complexiteit van het verzoek. Als wij deze termijn verlengen, zullen wij je daarvan tijdig op de hoogte stellen.
Als je een klacht in wil dienen over het gebruik van jouw persoonsgegevens kan je een e-mail sturen naar support@cloudprovider.nl. Wij pakken elke klacht intern op en communiceren dit verder met je.
Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens.
Cloud Provider B.V.
Zaailand 106
8911BN Leeuwarden
Nederland
E-mail: support@cloudprovider.nl
Telefoon: +31880006666
KvK nummer: 55888674
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Dit beveiligingsbeleid kan van tijd tot tijd wijzigen.
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Dit document vormt de Service Level Agreement ("SLA") van Cloud Provider B.V., gevestigd te Zaailand 106, 8911BN in Leeuwarden, en ingeschreven in het handelsregister onder nummer 55888674 (hierna: "Cloud Provider") en geldt voor:
De SLA heeft tot doel vast te leggen wat het serviceniveau is voor de Diensten. Dit wordt bereikt door prestatienormen vast te stellen en de gevolgen van het onverhoopt niet behalen van deze normen vast te leggen.
De SLA gaat in op de datum van oplevering van de Diensten en duurt voor zolang als de Diensten worden geleverd aan de afnemer.
De volgende elementen zijn bepalend voor het serviceniveau en worden in deze SLA behandeld:
De beschikbaarheid van de Diensten betreft een garantie en is 99,9% van de tijd, gemeten per maand.
De beschikbaarheid van de Diensten wordt gemeten door Cloud Provider, en betreft uitsluitend
Cloud Provider maakt back-ups van de gegevens van de afnemer die in de Diensten worden opgeslagen, de software die onderdeel uitmaakt van de Diensten en de configuraties van de Diensten, met een frequentie van een dag. De backups worden bewaard voor een maand (bestaande uit de laatste 7 dagelijkse back-ups en de laatste 4 wekelijkse back-ups), voordat deze worden overschreven. Voor VPS hosting geldt dat er standaard geen back-ups worden gemaakt, en kan afnemer optioneel tegen een meerprijs in onze portaal back-ups inschakelen voor de VPS.
Ondanks dat we het maken van back-ups monitoren en controleren, wordt er niet gecontroleerd of iedere backup correct is weggeschreven. We kunnen derhalve niet garanderen dat iedere backup bruikbaar is.
Het is mogelijk op verzoek van de afnemer een beschikbare backup van de gegevens van de afnemer terug te plaatsen in de Diensten.
We houden het beschikbaar komen van software-updates en patches voor veiligheidslekken regelmatig in de gaten, en voeren updates uit zo vaak wij kunnen en nodig vinden op de door ons beheerde servers en systemen. Voor bepaalde systemen en software is afnemer zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates:
De klantenservice is bereikbaar
De afnemer kan een verzoek tot wijziging van de Diensten indienen via de klantenservice. Cloud Provider zal zich inspannen verzoeken tot wijziging te realiseren, maar totdat er akkoord is bereikt over de inhoud, planning en eventueel prijs van de wijziging, kan Cloud Provider te allen tijde besluiten geheel van de wijziging af te zien indien zij de inspanning die daartoe geleverd moet worden onevenredig acht of de gevraagde wijziging niet relevant acht.
Cloud Provider rapporteert niet proactief aan de afnemer over het al dan niet behalen van de (prestatie)normen die in de SLA zijn opgenomen. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de afnemer dit te controleren.
Indien de beschikbaarheid van de Diensten uit deze SLA niet mocht worden gehaald, dan heeft de afnemer recht op compensatie.
Indien de Diensten in een kalendermaand ten minste 45 minuten onbeschikbaar zijn, bedraagt de compensatie 20% van de voor de betreffende maand voor de Diensten betaalde kosten per volledig extra uur onbeschikbaarheid, met een maximum van 100% van de betaalde kosten voor de Diensten voor de betreffende maand. Indien de Diensten niet per maand worden betaald, dan worden de kosten naar rato omgerekend naar een maandbedrag.
Indien de afnemer meent dat een prestatienorm uit de SLA niet is behaald, dan kan de afnemer binnen uiterlijk 15 dagen na de opgetreden onbeschikaarheid een verzoek tot compensatie indienen per e-mail op support@cloudprovider.nl.
Compensatie wordt uitsluitend in de vorm van krediet toegekend aan afnemer, welke kan worden verrekend met toekomstige facturen van Cloud Provider gericht aan afnemer. Dit krediet kan niet worden verrekend met bestaande openstaande facturen, of als geldbedrag worden uitbetaald.
Voor de onderstaande situaties vervalt de compensatieregeling voor het niet behalen van de beschikbaarheid van de Diensten uit deze SLA:
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Cloud Provider B.V. (Kamer van Koophandel: 55888674) verleent u hierbij toegang tot www.cloudprovider.nl ("de Website") en nodigt u uit de hier aangeboden diensten af te nemen. Cloud Provider B.V. behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.
Cloud Provider B.V. spant zich in om de inhoud van de Website zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is. De op de Website aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Cloud Provider B.V. In het bijzonder zijn alle prijzen op de Website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten. Voor op de Website opgenomen hyperlinks naar websites of diensten van derden kan Cloud Provider B.V. nimmer aansprakelijkheid aanvaarden.
Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze materialen liggen bij Cloud Provider B.V. Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Cloud Provider B.V., behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.
Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Indien je een zwakke plek in één van de ICT-systemen van Cloud Provider B.V. heeft gevonden, horen wij dit graag van je. Zo kunnen wij zo snel mogelijk de benodigde maatregelen nemen om de gevonden kwetsbaarheid te verhelpen. Om op een verantwoorde manier om te kunnen gaan met gevonden kwetsbaarheden in de Cloud Provider B.V. ICT-systemen, zijn er afspraken. Hieraan mag je Cloud Provider B.V. houden wanneer je een zwakke plek aantreft in een van de systemen.
Laatst gewijzigd: 1 april 2021
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om een dienst die via internet wordt afgenomen te annuleren. De termijn waarbinnen dit kan is tot 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. Je bent niet verplicht een reden op te geven voor je annulering, al stellen wij dit wel op prijs.
Een particulier kan de overeenkomst herroepen door een e-mail te sturen naar support@cloudprovider.nl. Nadat Cloud Provider de mededeling heeft ontvangen, krijgt de particulier per e-mail een bevestiging.
Alle reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat een particulier heeft herroepen, kosteloos terugbetaald.
Zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.
Meld je aan en binnen enkele minuten draait je eerste server of container.